一首音乐,一瞬美景!(歌词是音乐最大的玷污!)

Human - Christina Perri

I can hold my breath

我可以屏息不闻

I can bite my tongue

我可以静默不语

I can stay awake for days

我可以数日也不休不眠

If that’s what you want

只要这是你的欲求

Be your number one

成就你孤独的唯一

I can fake a smile

我可以堆砌自己的微笑

I can force a laugh

我可以强迫自己变得欢乐

I can dance and play the part

我可以跳着舞去为你表演

If that’s what you ask

只要这是你的要求

Give you all I am

我愿意给你我的一切

I can do it

我可以做到

I can do it

我真的可以做到

I can do it

我真的很想去做到

But I’m only human

但我只是区区凡人

And I bleed when I fall down

我跌倒也是会流血的

I’m only human

我只是一介常人

And I crash and I break down

当我失落的时候我也会一蹶不振

Your words in my head, knives in my heart

你在我脑内回响,犹如刀把插进我的心房

You built me up and then I fall apart

你成就我的一切又将我瞬间摧毁

‘Cause I’m only human

因为我不过是个凡人

I can turn it on

我可以把开关打开

Be a good machine

做一个目无表情的机器人

I can hold the weight of worlds

我可以承受世界上一切的重量

If that’s what you need

只要这是你想要的

Be your everything

我愿成为你的所有

I can do it

我可以做到

I can do it

我真的愿意去做

I'll get through it

我一定会撑过去的

But I’m only human

但我只是区区凡人

And I bleed when I fall down

我跌倒也是会流血的

I’m only human

我只是一介常人

And I crash and I break down

当我失落的时候我也会一蹶不振

Your words in my head, knives in my heart

你在我脑内回响,犹如刀把插进我的心房

You built me up and then I fall apart

你成就我的一切又将我瞬间摧毁

‘Cause I’m only human

因为我不过是个凡人

I’m only human

我只是个凡人

I’m only human

我只是一个不能再平常的常人

Just a little human

我是个渺小如尘的凡人

I can take so much

我真的可以承受很多

Till I’ve had enough

除非我已经觉得厌倦

‘Cause I’m only human

因为我只是个凡人

And I bleed when I fall down

我跌倒也是会流血的

I’m only human

我只是一介常人

And I crash and I break down

当我失落的时候我也会一蹶不振

Your words in my head, knives in my heart

你在我脑内回响,犹如刀把插进我的心房

You built me up and then I fall apart

你成就我的一切又将我瞬间摧毁

‘Cause I’m only human

因为我不过是个凡人

歌词编辑: DickyMo

评论
热度 ( 13 )

© 听云断 | Powered by LOFTER